Winkelwagen 0
Het product is succesvol aan uw winkelwagen toegevoegd
Aantal
Totaal
Er zijn0artikelen in uw winkelwagen. Er is 1 artikel in uw winkelwagen.
Totaal producten
Totaal verzendkosten  Te bepalen
Totaal
Ga door met winkelen Doorgaan naar betalen

Eittar Elektronische gasklep controller accelerator voor SUBARU FORESTER 2006 +

€74.59 €59.67
  • Merknaam: EITTAR
  • Modelnummer: SS-112

Nieuw

- +

Wat is elektronische gasklep controller?

Elektronische gasklep controller is een gasrespons controller. Het verwijdert reactie vertragingen op uw elektronische gaspedaal. Effectief, het laat je motor reageren sneller. Als een resultaat, uw auto kan versnellen sneller. Je betaald veel geld voor uw auto, maar wanneer u op uw gas pedaal, je voelt alsof je op een spons. Heb je ooit gemerkt dat oude auto's waren meer responsieve?

We hebben een oplossing voor u!

Elektronische gasklep controller heeft 3 verschillende control modes: NOCH, S1, S2. In totaal, is wat maakt ons anders dan anderen. Elektronische gasklep controller is programmeerbare volgens uw desire binnen uw auto

Modus functie introductie :

S1 Modus (Sport modus)

S1 Modus biedt (1 tot 9) 9 gevoeligheid niveaus, dit kan de bestuurder tune de controller om de gewenste niveau van gevoeligheid. kiezen niveau 9 en grip de stuurwiel strak of hit niveau 1 voor een zachte soepele acceleratie. maximale acceleratie up ongeveer 45%

S1 modus acceleratie inleiding S1.1 Modus acceleratie up ongeveer 5% S1.2 Modus acceleratie up ongeveer 10% S1.3 Modus acceleratie up ongeveer 15% S1.4 Modus acceleratie up ongeveer 20% S1.5 Modus acceleratie up ongeveer 25% S1.6 Modus acceleratie up ongeveer 30% S1.7 Modus acceleratie up ongeveer 35% S1.8 Modus acceleratie up ongeveer 40% S1.9 Modus acceleratie up ongeveer 45%

S2 Modus (Racing Modus)

S2 Modus biedt (1 tot 9) 9 gevoeligheid niveaus, dit kan de bestuurder tune de controller om de gewenste niveau van gevoeligheid. kiezen niveau 9 en grip de stuurwiel strak of hit niveau 1 voor een zachte soepele acceleratie. Maximale acceleratie up ongeveer 85%

S2 modus acceleratie inleiding S2.1 Modus acceleratie up ongeveer 45% S2.2 Modus acceleratie up ongeveer 50% S2.3 Modus acceleratie up ongeveer 55% S2.4 Modus acceleratie up ongeveer 60% S2.5 Modus acceleratie up ongeveer 65% S2.6 Modus acceleratie up ongeveer 70% S2.7 Modus acceleratie up ongeveer 75% S2.8 Modus acceleratie up ongeveer 80%

S2.9 Modus acceleratie up ongeveer 85%

NOCH Modus (Normale Modus)

Brengt het voertuig terug naar standaard

HOE WERKT HET

De Eittar is de laatste in prestaties enhancement voor uw voertuig. Het is ontworpen om de vertragingen in uw voertuigen vliegen door draad pedaal door het veranderen van de voertuigen throttle curve.

Scherper/Soepeler acceleratie

Verbeterde acceleratie onder belasting situaties zoals towing of klimmen heuvels

Geschikt voor zowel Automatische en Handgeschakelde transmissies

Eenvoudige 5 minuut installatie met geen speciaal gereedschap nodig

Waarom moet IK gebruiken Eittar elektronische gasklep controller?

Nieuwe voertuigen veranderen elke jaar, vooral vanwege ontwikkelingen van elektronica. Voertuig systemen die waren mechanisch gecontroleerde zijn nu gecontroleerd door de computer van het voertuig. Een dergelijke nieuwe systeem is elektronische gashendel, bekend als drive-by-wire.

De drive-by-wire systeem elimineert de conventionele mechanisch bediend systeem dat had gebruikt sinds het begin van de auto's. De standaard mechanisch bediend gaspedaal gebruikt een kabel bevestigd van de pedaal om de gasklephuis. Wanneer u persen down op het pedaal, de kabel opent de gasklep, zodat de lucht te passeren in de motor. De motor RPM is recht evenredig met de hoek van de gasklep.

Met drive-by-wire, de kabel is vervangen door een elektronisch gestuurde systeem met behulp van geavanceerde elektromechanische aandrijvingen, In plaats van een kabel, een gaspedaal positie sensor is aangesloten op het gaspedaal. Deze sensor, die is een potentiometer, bepaalt de positie van het gaspedaal en signalen deze informatie om het voertuig ECU, in turn, commando's de gashendel motor openen of sluiten van de gasklep.

Voel je uw gas pedaal Spons?

De drive-by-wire systeem heeft zijn beperkingen echter, de belangrijkste probleem dat gasrespons is aanzienlijk langzamer. Gasrespons, ook bekend als een voertuig responsiviteit, is een maatregel van hoe snel een verbrandingsmotor kan verhogen zijn vermogen van een lage RPM om een hogere meer krachtige RPM in reactie op een bestuurder verzoek voor versnelling; duwen de pedaal down. Gasrespons is vaak verwarde met betere power; echter gasrespons is eigenlijk een meting van de tijd genomen voor een verandering in vermogen.

Drivers alle waarderen de noodzaak voor snelheid en sensatie van duwen onze auto's nieuwere grenzen, en langzamer gasrespons zal gewoon verhogen de tijd het duurt naar uw voertuig max power. Om de probleem de aftermarket wereld heeft ontwikkelde een nieuwe systeem om override de fabriek elektronische gashendel instellingen, die hebben een merkbare vertraging. de Pedaal Commander Throttle Controller, is een geweldige aanvulling op die extra "WOOW" om uw drive-by-wire voertuig.

Tags: van anime fox, wc voor babys, speaker fiets, van beer case, speaker za tv, wc zit kussen, uv licht urin, vogue nepboek, vogels voeren

Gerelateerde producten